Cum pot comanda?
Este foarte simplu să comanzi pe ART FLAME. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul »Finalizeaza comanda«. Creează un cont de client. Dacă ai deja un cont de client, te poți înregistra simplu cu datele tale de utilizator (adresă de e-mail și parolă). Apoi trebuie să parcurgi cei trei pași al procesului de comandă (Adresă - Metodă de plată - Confirmare), după care poți finaliza comanda.
Pot comanda și telefonic?
Da, se poate face o comanda telefonic, apeland la numarul de telefon 0755877877.
Pentru a putea cumpăra de pe site, trebuie să îmi creez un cont?
Da. Pentru a putea comanda de pe site-ul ART FLAME, trebuie să ai un cont de client. Înregistrarea este foarte simplă. Trebuie să indici doar numele, adresa de e-mail și parola.
Pot anula comanda în cazul în care nu a fost încă expediată?
Anulările sunt posibile pe ART FLAME, în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon 0755877877.
Ce fac dacă articolul dorit nu mai este pe stoc?
Nicio problemă. Există încă șanse bune să poți comanda produsul dorit. Poti face o precomanda, iar in momentul in care produsul este disponibil, noi te vom contacta.
Ce metode de plată sunt acceptate?
Poți alege dintre următoarele metode de plată: Plata în numerar, Ordin de plata, PayU.
Pot plăti în rate?
Din păcate, în acest moment nu este disponibilă aceasta opțiune.
Care sunt costurile de transport?
Firma ART FLAME preia costurile pentru expedierea și returul produselor.
Care este termenul de livrare?
Articolele disponibile imediat sunt livrate, de regulă, în 2-4 zile lucrătoare.
Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?
Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere TOYA Curier.
Nu am primit livrarea. Cum procedez?
Ai verificat deja statusul livrării, cu ajutorul numarul notei de transport trimis de noi prin adresa de mail? Informațiile pe care le vezi, arată starea actuală a comenzii. Informații suplimentare despre coletul tău le poți obține și de la serviciul de relații cu clienții sau direct la firma de curierat TOYA Curier.
Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Politica de retur«.
Trebuie să plătesc pentru retur?
Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de ART FLAME.
Pe ce cale îmi primesc înapoi banii?
Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată PayU. De îndată ce primim produsul returnat, îți vom vira banii în cont. Tranzacția bancară poate dura însă câteva zile. În cazul în care ai întrebări, poți contacta în orice moment serviciul nostru de relații cu clienții. Te ajutăm cu plăcere.
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în decurs de 14 zile.
Prin utilizarea site-ului nostru, recunoașteți că ați citit și înțelegeți politica de confidențialitate.
Mai multe informații